Časté otázky zákazníkov
Ako viem získať poštovné zadarmo.
Ako môžem za objednaný tovar zaplatiť?
Pri poslednom kroku v pokladni si viete zvoliť tri možnosti platby.
- Online platba kartou
- Dobierkou pri dodaní tovaru kuriérom
- Osobne v hotovosti alebo kartou pri prevzatí tovaru priamo v salóne Vlas Mejker v Prešove
- Platbou na účet
Aká je cena dopravy tovaru?
Pri nákupe nad 60 € je doprava ZADARMO
V inom prípade si môžete zvoliť tieto možnosti:
- Osobný odber 0,00 €
- Výdajné miesto Packeta 2,05 €
- Kuriér DPD 3,65 €
Odosielanie objednávok a doprava tovaru
Všetky produkty skladom odosielame v čo najkratšom možnom čase, v pracovné dni najneskôr však do 24 hodín od vytvorenia objednávky v prípade zvolenia platby dobierkou alebo online platby teda napr. platba on-line kartou.
V prípade, že ste si zvolili platbu prevodom na bankový účet, tovar odosielame rovnako rýchlo v pracovné dni najneskôr do 24 hodín, ale od pripísania platby na náš bankový účet
*Vo výnimočných prípadoch (najmä počas víkendov/sviatkov) môže doručenie trvať o 1 – 2 pracovné dni dlhšie.
**O presnom čase doručenia zásielky vás bude informovať kuriérska spoločnosť prostredníctvom svojho kuriéra.
Dopravu tovaru si môžete vybrať z nasledujúcich možností
Osobný odber 0,00 €
- Balíček bude prepravený na našu prevádzku – Vlas Mejker Hairdresser, Hlavná 71, Prešov, 08001. (Na poschodí nad predajňou bicyklov Star Bike)
- Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne hneď po doručení informatívnej SMS na vaše telefónne číslo s informáciou, že balíček je pripravený k vyzdvihnutiu.
- Dodanie do 1-2 pracovných dní.
Zásielkovňa 1,95 €
- Objednané produkty sú dopravené na vybrané výdajné miesto siete Zásielkovňa
- Tovar bude doručený najneskôr do 2 pracovných dní
Kuriér DPD 4,50 €
- Objednaný tovar je doručený prostredníctvom kuriérskej služby DPD
- Balíky bývajú doručené nasledujúci pracovný deň od odovzdania zásielky kuriérovi.
Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne?
Je možné dodať tovar v presne uvedenom čase?
Môžem zrušiť objednávku?
Ak chcem tovar reklamovať. Ako mám postupovať?
Načo je vám potrebné moje telefónne číslo?
Telefónne číslo, ktoré od vás žiadame pri vytváraní objednávky je pre nás potrebné:
- Pre potreby kontaktovania vás s prípadnými chybami, či nezrovnalosťami v objednávke, ktoré vždy chceme čo najrýchlejšie vyriešiť a tovar vám tak odoslať
- Pre potreby kuriérskej spoločnosti, ktorá vaše číslo potrebuje pre bezpečné a rýchle doručenie vami objednaného tovaru.
Aké sú výhody registrácie v eshope?
Hlavnou výhodou je, že máte podrobný prehľad o vašich objednávkach a tovaroch, ktoré u nás nakupujete. Rovnako si môžete predvyplniť vaše fakturačné údaje, adresu doručenia a tak mať všetko potrebné na jednom mieste, či vďaka tomu môžete byť ako prví informovaní o novinkách, zľavách a akciách.